czwartek, 9 sierpnia 2012

Byłaś na Jamajce?;)

                 Lato, słońce, plaża... Któż o tym nie marzy siedząc w pracy, gdy za oknem piękna pogoda. Aby sobie trochę uprzyjemnić siedzenie w biurze i podsycać marzenia o palmach i tropikach, zmalowałam sobie własną plażę o zachodzie słońca;) Mój szef widząc moje dłonie na klawiaturze zapytał: "Byłaś na Jamajce?":D
         Pierwszy raz bawiłam się w cieniowanie. I chyba nie wyszło najgorzej. Może nie idealnie, ale fajnie i wesoło;) A, co! nie zawsze musi być poważnie;)


Wykonanie:

  • Cały paznokieć malujemy białym lakierem - jasne tło lepiej uwydatni kolory, które przy cieniowaniu są delikatniejsze;
  • na jakiejś podkładce (kartka, folia, okładka czasopisma;)) malujemy grubą warstwę żółtego, a tuż obok - czerwonego lakieru, tak, by się stykały. Wykałaczką lekko rozcieramy granicę między lakierami (robiąc delikatne zygzaki);
  • gąbeczkę (ja używam takiej do makijażu przekrojonej na pół, by wykorzystać wewnętrzną strukturę gąbeczki) kładziemy w kałuży lakieru, nadmiar odstęplowujemy na kartce, a następnie delikatnymi pacnięciami pokrywamy powierzchnię paznokcia dwoma kolorami naraz. Gąbeczką dotykamy raz nieco wyżej, raz nieco niżej (ale bardzo nieco!), by uzyskać równomierny gradient;
  • gdy lakier wyschnie, malujemy czarnym lakierem do zdobień palmę i ptaki;
  • całość pokrywamy bezbarwnym lakierem.


1 komentarz: