czwartek, 10 maja 2012

PAKIETY Z TORTILLI

                 Wędlinka, ser, trochę warzywek... wszystko w pakiecie. Tortillowym pakiecie. Na przekąskę, na piknik, na drogę. Fajny i smaczny substytut nudnej kanapki:) I tak jak na chlebek - do takich pakietów można wsadzić, co się chce:)

Składniki (na 1 pakiet):

  • 1 placek tortilli 
  • 2 łyżki ulubionego sosu/mazidła - u mnie majonez i keczup 
  • kilka plasterków wędliny
  • kilka plasterków żółtego sera
  • kilka listków sałaty - u mnie lodowa
  • warzywka - pomidor, ogórek, papryka, szczypiorek
Placek tortilli smarujemy sosami i obkładamy dodatkami. Radzę kłaść je na środek (patrz zdjęcie powyżej), gdyż w ten sposób łatwiej złożyć pakiecik. Ja to robiłam tak: najpierw składałam do środka górną i dolną  cześć paska z nadzieniem. Następnie te wolne nakładamy te wolne "skrzydełka" po bokach - są bez nadzienia, więc będzie łatwiej je nagiąć, no i nadzienie się nie wysypie, jak by to było, gdyby i na tej powierzchni było nadzienie. Całość radzę spiąć wykałaczkami, jeśli chcecie je transportować. Inaczej się rozwalą. A tego nie chcemy;)

Smacznego!


1 komentarz: