piątek, 20 kwietnia 2012

Broszki w brązie

                  Pierwsze broszki, które spodobały się nie tylko mi, nie tylko osobie nią obdarowanej, ale również osobie trzeciej, która sobie taką "zamówiła":) Robię filcowe broszki już od jakiegoś czasu i bardzo się cieszę, gdy i innym przypadną do gustu:) Poniżej próbka mojego filcowego hobby, obie wykonane dla przyjaciółek. Mam nadzieję, że się ładnie noszą:)





P.S. Jakby ktoś chciał, to mogę zrobic taką lub podobną, bardziej lub mniej urozmaiconą:)


4 komentarze:

  1. Ojej...! Naprawdę śliczne! Dyskretnie eleganckie, cudeńko po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Przydreptalam do Ciebie pamietajac Twoja broszke z diabelskiego wyzwania, a tu prosze - zrobilas jeszcze nastepne:) Tak na marginesie dobrze ze po obiedzie tu jestem, takie apetyczne jedzonko u Ciebie ze az slinka leci!
    Ale do sedna. Dawno juz nic na swoim blogu nie zamieszczalam, jednak podobnie jak w tym poscie http://alexls-destinationart.blogspot.com/2011/09/fantazyjne-kwiaty-z-filcu-galeria.html chcialabym przygotowac wpis z kolejna odslona galerii broszek kolezanek, korzystajacych z mojego kursu. Czy zgodzisz sie na umieszczenie Twoich prac w takiej galerii?

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:) Jeśli podobają Ci się moje broszki, to bardzo się cieszę:) I oczywiście będzie mi bardzo miło, jeśli i moją broszkę opublikujesz na swoim blogu:) W najbliższym czasie przygotuję jeszcze jedną, więc może zdążę i tę u siebie zamiścic, zanim post przygotujesz. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Dziekuje:) Bede zagladac i jesli sie zgadzasz zamieszcze wszystkie:)
    Po przerwie jakos trudno mi przychodzi mobilizacja do pisania, zatem nie ma pospiechu;)

    OdpowiedzUsuń