poniedziałek, 6 lutego 2012

TROCHĘ INNY FRENCH

       Czy to french? Powiedzmy. Taki kombinowany;) Trochę bardziej "spektakularny";)


Materiały i wykonanie:

  • baza - cielisto-beżowy lakier z drobinkami brokatu: Crystal strenght nr 92 by Lovely
  • 1/3 płytki paznokcia od końcówek pomalowałam brązowym lekko skrzącym się lakierem - Colorado
  • całość pokryłam bezbarwnym lakierem  Extreme Nails by Wibo
  • patyczkiem do usuwania skórek z szeroką płaską końcówką nanosiłam srebrno-złoty brokat szerokim pasem w miejscu granicznym dwóch kolorów. Delikatnie wklepałam opuszkami palców
  • całośc znów pokryłam bezbarwnym lakierem 
  • na palcu serdecznym naniosłam 3 złote romby (w tym miejscu naniosłam większą kroplę lakieru bezbarwnego). Romby pokryłam bezbarwnym lakierem, by nie odpadły za szybko.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz