środa, 18 stycznia 2012

MAKARON RAZOWY Z KURCZAKIEM I SUSZONYMI POMIDORAMI

          Najbrzydsze danie z makaronu;) Razowy brunatno-brązowy makaron w sosie o podobnym kolorze nie prezentuje się najkorzystniej;) Ale to chyba jego jedyna wada. Danie jest szybkie, pożywne i smaczne. Nieco po włosku. Dla mnie pycha;) 


Składniki:

  • dowolny makaron (u mnie razowe świderki)
  • pierś z kurczaka
  • pieczarki
  • kilka suszonych pomidorów
  • duża garść zielonych oliwek
  • 2 ząbki czosnku
  • 100ml śmietany 30-36%
  • 2 łyżki koncentratu pomidorowego
  • zioła: u mnie oregano i bazylia
  • sól, pieprz
  • ser typu parmezan
Makaron ugotowałam w osolonej wodzie.
Podsmażyłam pierś pokrojoną w kosteczkę, a na osobnej patelni pieczarki w plasterkach. Pomidory pokroiłam w paseczki, oliwki w krążki. Wymieszałam w garnku kurczaka, pieczarki, pomidory i oliwki. Zalałam to śmietanką wymieszaną z koncentratem, przeciśniętym ząbkiem czosnku i przyprawami. Zalałam mieszankę kurczaka. Podgotowałam kilka minut. Dodałam makaron, wymieszałam. Podawałam posypane parmezanem.

Smacznego!

Prawda, że brzydkie?;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz