piątek, 6 stycznia 2012

Koronkowa robota

          Długi weekend. U mnie wyjazdowy na spotkania z przyjaciółkami. Na takie okazje robię coś specjalnego z paznokciami. Dziś motyw, który już dawno chciałam wypróbować. Jak na pierwszy raz chyba fajnie wyszło:) Jestem bardzo zadowolona:)

Materiały i wykonanie:

  • baza - cielisto-beżowo-złoty z drobinkami brokatu: Crystal strenght nr 92 by Lovely
  • w miejscu koronki fioletowo-różowy: Colorado  by Vollare
  • gąbeczką do makijażu lekko tapowałam srebrnym linerem do zdobień: Essence (bardzo delikatnie, żeby nie zakryć różowego)
  • całą powierzchnię pokryłam bezbarwnym: Extreme Nails by Wibo
  • na wilgotny lakier przykleiłam czarny skrawek tiulu (uwaga! jeśli jest sztywny, ciężko będzie się przyklejał)
  • czarnym linerem Lemax namalowałam poprzeczną kreskę i dodałam kilka malutkich kropeczek na koronce
  • położyłam kolejną warstwę bezbarwnego lakieru, przykleiłam kilka dżecików wzdłuż kreski i na koronce
  • całość pokryłam lakierem bezbarwnym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz