niedziela, 9 marca 2014

SOK JAK KUBUŚ - MARCHEW, JABŁKO, BANAN

               Robiąc wczoraj zakupy warzywne na straganie zauważyłam kiść mocno dojrzałych (wręcz przejrzałych), już z brązowymi plamkami na skórce, bananów. Zapytałam o cenę, na co uprzejma Pani powiedziała, że odda mi je gratis:D I tak stałam się szczęśliwą posiadaczką bardzo słodkich, bardzo miękkich bananów. Takie są najlepsze do wykorzystania w kuchni! Idealne do ciast, deserów i, jak w moim przypadku, do soku marchwiowego. W smaku sok wyszedł przepyszny! Odkąd stałam się szczęśliwą właścicielką sokowirówki, często robię soki marchwiowe, czasem czyste, ale najczęściej z domieszką innych owoców. Dziś marchew+jabłko+banan.


Składniki:

  • 5-6 sporych marchewek
  • 2 jabłka
  • 1 mocno dojrzały (miękki) banan
W sokowirówce wyciskamy sok z marchwi i jabłka. Jabłko uprzednio dzielimy na ćwiartki i pozbawiamy je gniazda nasiennego. Nie obieram - w skórce jest najwięcej witamin. Banana rozgniatamy na gładką papkę widelcem lub blenderem i dodajemy do soku z marchwi i jabłka. Mieszamy i pijemy:) Samo zdrowie:)

Smacznego!


1 komentarz: