czwartek, 13 lutego 2014

Nieco czerwieni i blichtru

             "For just one day I'm a Queen and so I should be treaten". Moje motto na dziś, kiedy to obchodzę urodziny:) Mogę zaszaleć i zabawić się na paznokciach "na bogato";) Wyrazista czerwień, czarny wzór imitujący koronkę i świecidełka;) 
Zdjęcia są fatalne, robione o północy przy sztucznym świetle, nie oddają jakości tej stylizacji. W rzeczywistości wygląda to dużo lepiej.


Wykonanie:

  • całą płytkę paznokcia malujemy cielistym metalicznym lakierem, u mnie z iskrzącymi drobinkami;
  • gdy lakier wyschnie ukośnie nakładamy lakier w soczyście czerwonym kolorze;
  • teraz mamy dwa wyjścia: 1) na mokry czerwony lakier naklejamy czarne koliste plastikowe drobinki tworząc odpowiedni wzór - ja tak robiłam pomagając sobie bezbarwnym lakierem w sytuacji, gdy czerwony lakier zanadto wysechł; 2) jeśli nie mamy takich drobinek malujemy kropki czarnym lakierem do zdobień lub farbą akrylową i cieniuteńkim pędzelkiem;
  • na linii między czerwonym a cielistym lakierem nanosimy nieco bezbarwnego lakieru i przyklejamy dżeciki lub cyrkonie. U mnie cyrkonie tylko na palcu serdecznym i kciuku;
  • całość pokrywamy bezbarwnym lakierem i pozostawiamy do dokładnego wyschnięcia.




2 komentarze: