poniedziałek, 10 lutego 2014

Folkowa spódnica w stylu Cleo - szyta, nie kupiona

                Dzieło mojej wspaniałej Mamy:) Bardzo chciałam taką mieć. Poprosiłam i mam. Mam bardzo zdolną Mamę:)  Która wcale nie jest krawcową! Spódnica jest o wiele lepsza niż te ze sklepu. Nie na gumie, tylko na porządnym materiałowym pasku z ukrytym suwakiem. Do tego kontrzakładki pięknie się układające w fałdy. 
Wiem, wiem, dla niektórych kicz, ale dla mnie - fanki spódnic i sukienek - lekki  must-have;)
Spódnica wykonana jest z chusty kupionej na góralskim stoisku. Podszewka z koronkowego materiału ze sklepu, pasek z klamerkami z allegro.




12 komentarzy:

  1. piękna spódniczka, też mi się taka podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :) Może i mi uszyje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś zainteresowana, to proszę o info na priv :)

      Usuń
  3. piękna! :) Choć nosiłabym ją z węższym paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ,moja córka marzy o takiej spódnicy. Czy mogła bym taką zamówic proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, zapytam mamę, czy uszyje. A póki co proszę o wysłanie zapytanie na adres @ do kontaktu (do znalezienia na stronie głównej). Odpiszę szczegóły na maila:)

      Usuń
  5. Piękna córka o takiej marzy, mogę ją zamówic? ;) proszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś podać szczegóły na temat tej spódniczki? Np. czy jest szyta z koła czy jak? Jak są doszyte koronki itp.? Mama chce mi uszyć taką, ale nie wie jak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    uszyta jest z dużej chusty przeciętej na pół (dwa prostokątne kawałki zszyte razem). Spódnica ma dwie warstwy - pod spodem jest podszewka z koronki (widać jej wystające kawałki) uszyta identycznie jak warstwa z chusty. obie warstwy doszyte są do paska. Mam nadzieję, że informacje okażą się pomocne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomogły dziękuję bardzo :) i tez pozdrawiam

      Usuń