piątek, 17 stycznia 2014

JAGODOWE PIWO ?!

               Fanką piwa nie jestem, właściwie go nie pijam. Czasem latem w upale. Rzeczywiście słońce i małe jasne pasują do siebie;) Jeśli już jakieś wybieram, to koniecznie z dużą ilością soku, a najlepiej smakowe, jak np. mój ulubiony Redd's jabłkowy. Lubię eksperymentować z różnymi smakami, dlatego, gdy na półce sklepowej zobaczyłam piwo o smaku... jagodowym, postanowiłam je wypróbować:)


               Piwo Lubuskie Jagodowe to kolejne z serii aromatyzowanych piw browaru z Witnicy ( w serii np. wiśnia, śliwka, czekolada, miód). To piwo jasne niepasteryzowane o zawartości alkoholu 4,2%. Ma ciemno-czerwony kolor z fioletową nutą. W smaku jak i zapachu jest jagodowo-owocowe z niezbyt mocną goryczką. Dodatek owoców nie przyćmił jednak smaku piwa, co akurat liczy się na plus, bo to w końcu piwo a nie sok alkoholowy;) Producent niestety nie podaje informacji, ile owocowego ekstraktu użyto w produkcji tego piwa. Nie jest to jednak słodki ulepek, ale orzeźwiający, przyjemny trunek. Koneserem piw nie jestem, więc się nie rozpisuję o jego wadach i zaletach, ale mi smakowało:) Czasem można poszaleć i poeksperymentować;)

Cheers!


6 komentarzy:

  1. Właśnie widziałam je w sklepie ale się trochę obawiałam. Raz piłam czekoladowe piwo w jakiejś knajpie i było to chemiczne paskudztwo, od tej pory trochę z rezerwą podchodzę do tego typu wynalazków. Ale z kolei Perła Winter o smaku różanym jest w ścisłej czołówce moich ulubionych piw :) może się kiedyś skuszę na to jagodowe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłam to wiśniowe, było lepiej niż smaczne! :)) Troszkę za słodkie, ale i tak rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je lubię. Wiśniowe również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. próbowałam to piwo ale jako jedyne smakowe nie zasmakowało mi. Czułam, że piłam sok jagodowy, żadnego smaku piwa w tym nie było. Mnie bardziej smakują cornelius grejfrutowy albo magnus czekoladowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy ma w składzie syrop glukozowo-fruktozowy? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam już butelki, więc nie sprawdzę :/

      Usuń