poniedziałek, 18 lutego 2013

Nowe Szaty Cesarzowej

               Parę dni temu obchodziłam urodziny:) Moim corocznym mottem na ten dzień jest tekst "I'm a queenn and so I should be treaten":) Z okazji urodzin zmalowałam sobie cesarskie szaty na paznokciach. Inspiracją dla mnie był płaszcz królów francuskich z XVII-XVIII w. - ognista czerwień i gronostaje. A skoro jest po królewsku, to dodałam parę "klejnotów" ;)


Wykonanie:
  • paznokieć pokrywamy bazą-podkładem, np. bezbarwnym lakierem, by zapobiec zabarwieniu płytki  paznokcia intensywną czerwienią głównego lakieru;
  • całość paznokcia malujemy czerwonym lakierem o intensywnej barwie (Top Flex  by Pierre Rene nr 214);
  • gdy lakier wyschnie, nasadę paznokcia (czyli w miejscu, skąd paznokieć wyrasta) malujemy łukowato zgodnie z kształtem płytki białym lakierem. Linia o szerokości 2-3 mm;
  • na biały lakier od razu nanosimy ozdoby - na palec serdeczny i na kciuk cyrkonie i dżeciki (tyle, ile się da;) ), na pozostałych palcach dżecikami zaznaczamy linię łuku. Gdyby biały lakier przedwcześnie wysechł, nakładamy kroplę bezbarwnego lakieru i kontynuujemy nakładanie ozdób;
  • całość pokrywamy bezbarwnym lakierem.


Zdjęcie, które stało się dla mnie inspiracją tego manicure'u.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz