czwartek, 12 kwietnia 2012

Geometrycznie

               ...i bardzo wyraziście. A co! Nie zawsze musi być florystycznie, jak to u mnie zwykle bywa;)


Wykonanie:

  • tło: cała płytka pokryta lakierem w wyrazistym kolorowym odcieniu - u mnie czerwień "strażacka" (lakier Colorado);
  • Srebrnym lakierem do zdobień (Essence) namalowałam po skosie ok. 1/3 płytki paznokcia;
  • po przeciwnej stronie do srebrnego trójkąta namalowałam czarnym lakierem do zdobień po skosie czarny trójkąt, nieco mniejszy;
  • wzdłuż linii czarnego trójkąta (po zewnętrznej stronie) narysowałam srebrną kreskę srebrnym lakierem do zdobień;
  • Czarnym lakierem do zdobień namalowałam cienkie lekko się krzyżujące kreseczki - krótsza na srebrnym trójkącie, dłuższa nad czarnym trójkątem nieco powyżej srebrnej kreski.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz