czwartek, 1 marca 2012

SREBRNA KRÓWKA

           Pierwsze kroki z krakiem, czyli pękającym lakierem. Nie ryzykowałam na razie malowania całej powierzchni paznokcia, chyba byłby to dla mnie zbyt "dramatyczny" efekt;) Wolę się stopniowo przekonywać;) 


Lakiery i wykonanie:

  • podkład to srebrno-błękitny lakier Colorado
  • lakier ten jest metaliczny, ja dla lepszego efektu iskrzenia pokryłam go bezbarwnym lakierem z mnóstwem iskrzących się drobinek Wibo
  • na przeschnięty lakier ukosem nałożyłam czarny krak Wibo. Im cieńszą warstwę położycie, tym delikatniejsze i drobniejsze pęknięcia powstaną. Ja malowałam dość grubo.
  • cały paznokieć pokryłam bezbarwnym lakierem, na który na granicy kolorów kładłam dżeciki
  • całość raz jeszcze pomalowałam bezbarwnym lakierem


1 komentarz:

  1. ja tez zrobiłam ukłon w stronę "pękających" lakierow, ale jakos nie moge sie przekonac. Teraz chcialabym hybrydowe, ale tu jakos nie moge dostac..

    OdpowiedzUsuń