wtorek, 31 stycznia 2012

PAPRYKA FASZEROWANA KUSKUSEM

             Zostało mi trochę farszu z mini tart z ciasta francuskiego. Wymieszany z kuskusem, zapieczony w papryce stworzył pyszne danie:)

Składniki (na 1 porcję):

  • 1 papryka na osobę
  • ok. 1/3-1/2 szkl. suchej kaszy kuskus
  • ser żółty
  • ok. 3 łyżek koncentratu pomidorowego
  • zioła do smaku
  • składniki na farsz stąd
Kaszę kuskus zalałam wrzątkiem ok. 1 cm ponad kaszę. Odstawiłam na 5 min. do napęcznienia.
Paprykę umyłam, przekroiłam na pół, oczyściłam z gniazd nasiennych.
Gotowy kuskus wymieszałam z farszem, koncentratem i ulubionymi ziołami (oregano, bazylia). Farszem napełniłam papryki. Przełożyłam je do naczynia do zapiekania i podlałam wrzątkiem na wysokość ok. 2 cm. Zapiekałam w temp. 190-200 st.C ok. 50 min. Na 10 min przed końcem posypałam tartym serem.

Smacznego!



1 komentarz:

  1. Uwielbiam nadziewane papryki. Ale muszę się przyznać, że z kuskusem jeszcze nie jadłam.
    Wygląda pysznie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń