piątek, 6 grudnia 2013

MATADOR DRINK

              Do tej pory nie przepadałam za tequilą. Jednak dzięki temu drinkowi, chyba się to zmieni;) Wszystko dzięki sokowi ananasowemu, który dodaje przyjemnej słodyczy. Użyłam takiego z kartonu, pewnie jeśli by użyć soku z puszki z ananasem, drink byłby jeszcze słodszy. Idealnie komponuje się on z tequilą. Ostatnio mój drinkowy ulubieniec;)
Odkryłam go za sprawą bloga Nasze Drinki. Nowa stronka dla wielbicieli miksowania drinków i koktajli takich jak ja. 


Składniki:
  • 30 ml tequili
  • 80 ml soku ananasowego 
  • 4-5 kostki lodu
Wszystkie składniki mieszamy w szejkerze i przelewamy do kieliszka koktajlowego ozdobionego krustą, czyli rant kieliszka pokrywamy kryształkami cukru (przyklejamy je na lepki likier lub na białko jajka).

Cheers!


1 komentarz:

  1. Ale super, że znalazłaś u nas coś nowego i dobrego :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń