wtorek, 20 grudnia 2011

Pierniczkowy wieniec

     I kolejna ciasteczkowa ozdoba świąteczna. Po ciasteczkach-bombkach (Ciasteczkowa choinka) dom postanowiłam udekorować wieńcem bożonarodzeniowym, ale nie z jedliny, lecz z pierniczków. I chyba całkiem nieźle mi się udało:)
     Inspiracją było dla mnie zdjęcie z bloga Charlotte. Do wykonania potrzebowałam kilkunastu pierniczków - serc z dziurkami pośrodku, przez które przewlekłam bawełniany sznurek. Pierniczki posklejałam w miejscach styku lukrem. Od spodu przykleiłam również lukrem wyciętą w okrąg tekturkę. Przywiązałam długą żyłkę, służącą do zawieszenia. Dla dekoracji doczepiłam żyłką kokardki. Można dodać gałązki jemioły albo jedliny. Mi się bardzo podoba:))) Zawisł na drzwiach wejściowych do mieszkania. Mam nadzieję, że i sąsiadom się podoba;)


1 komentarz: